wie heeft er ervaring met palladium schoenen?

Ik ga palladiums op internet kopen en vraag me af hoe ze qua maat vallen. Het gaat om model pallabrouse. Vallen ze klein?
En nautuurlijk kan ik ze beter in de winkel passen maar dit is mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
11.5K

Antwoorden (3)

Mijn ervaring met Palladium schoenen is dat de maat klopt met mijn eigen schoenmaat, en dat ze heerlijk lopen! Ze vallen dus niet groot en niet klein uit, maar hebben de juiste maat.
Amadea
13 jaar geleden
Wat betreft de schoenen zijn ze super voor de zomer. Pasmaat is ook vergelijkbaar met gangbare maat die ik heb, dus ze vallen bij mij eigenlijk zoals het hoort. Niet te klein en niet te groot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al jaren goeie ervaring(en) sinds de late jaren '80. Lekkere schoenen waar je ook lang op kan lopen. Kocht ze ooit 'voor de leuk'. Maar later ook om dus om lekker lang -speciaal op vakanties- op te wandelen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, ja, net als de voorafgaande reacties vind ik ook dat ze normaal vallen.