Slijt mijn kleding (veel) sneller als ik met ze aan slaap ookal draag ik geen strakke kleding?

Slijt mijn kleding (veel) sneller als ik met ze aan slaap ookal draag ik geen strakke kleding? Ik zit te denken om met kleding aan te gaan slapen. Scheelt een paar min in de ochtend.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Mode
1.9K
Pieterke
3 jaar geleden
Lijkt me ook niet zo fris. Je zweet vaak 's nachts en dan loop je die hele dag met die zweetkleding aan. Plus dat je kleding misschien gekreukt is na een nachtje liggen draaien, want dat doen we allemaal wel een aantal keer 's nachts.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
"Scheelt een paar min in de ochtend."
Dus niet douchen kleren heb je al aan en na een nacht slapen/woelen zo aan je dag beginnen. Dat is het begin van een aantal problemen althans
* positief is dat de 1,5 meter automatisch wordt - je bent niet zo fris en ook nog gekreukt
* minder is dat Als je werkt het niet lang meer zal zijn - je bent niet schoon of sociaal bezig
* ga je nog naar school dan wachten je stillere tijden - men gaat je mijden.
Vraag is of dit een paar minuten in de ochtend waard is?
Beter lijkt het om eerder naar bed te gaan en iets eerder op te staan zodat je rustig kunt douchen en aankleden en vergeet niet te ontbijten, dat is een veel betere manier om aan je dag te beginnen.
Ja, je kleding slijt sneller dat klopt.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
Een vrij simpele gedachte. Er zijn andere manieren om tijd te besparen, kleding aantrekken zal niet degene zijn die het meeste tijd kost. Wat dacht je bijvoorbeeld van je ontbijt en lunch in de avond klaarmaken voor de ochtend? Kleding zo klaarleggen dat je er meteen in kan schieten? 'S avonds tas vast inpakken. Bespaart meer tijd, en jij voelt je beter uitgerust. In kleding slapen ligt helemaal niet zo lekker. Een spijkerbroek bijvoorbeeld knelt toch je buik af. Mogelijk is het te warm. Ik doe wel eens een dutje op de bank uit werk, dan heb ik ook mijn kleren nog aan. Maar dat slaapt veel minder lekker dan in mijn pyjama of huispak.
HeerVoldemort
3 jaar geleden
*degene moet zijn: hetgene
Erna55
3 jaar geleden
Wanneer je een paar minuten langer wilt slapen, kun je er ook voor kiezen om een paar minuten eerder naar bed te gaan.

Antwoorden (1)

Ja.
De kleding zal vooral sneller zweterig/vies worden, en dus vaker gewassen moeten worden. Kleding slijt door (vaker) wassen.