Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zetten nike air max classics uit als je ze draagt?

want ik heb een paar persians die een half maatje te klein zijn, en ik wil ze toch blijven dragen, want ja, persians ey.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
8.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze zetten nog een beetje uit ja, zeker ómdat ze een beetje te klein zijn. Als je het gevoel hebt dat de schoen nét niet groot genoeg is, maar je geen pijn in je tenen krijgt, dan komt dat denk ik wel goed.
Als de schoen perfect past zou de kans op uitzetten kleiner zijn, maar dat is logisch. Nu gaat de schoen zich als het ware aanpassen aan jouw voet.

Ik draag al ruim 6 jaar nike air max en omdat ik altijd een aparte schoenmaat had, was het wel eens nét een half maatje te klein. Dit was uiteindelijk goed te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik heb ze en bij mij zijn ze niet gaan uitzetten en heb ze 2 jaar

Toegevoegd na 2 uur:
en kunst stof zet niet uit maar leer wel niet alle schoenen zetten uit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle schoenen zetten uit, tenzij het houten klompen zijn ( en dan nog). Dus ook Nikes, leer en mesh... ja!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet alle schoenen zetten uit leer wel maar geen kunststof of nep leer dit heb ik geleerd van stage bij de schoenen reus
En anders kun je ze bij de schoenmaker een beetje laten oprekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding