Waar kun je deze tas in een online webshop kopen?

Haai,

Ik heb laatst een super leuke tas gezien in het tijdschrift CosmoGirl, alleen kan ik de tas nergens vinden op een online webshop..

Mijn vraag was dus of jullie misschien een site weten waar die tas op staat?

- de tas is van het merk Accesorize
- in het tijdschrift stond dat detas ong. €35,- was.

Liefs, Suzan

Ps. Graag even bij het antwoord de link van de site erbij zetten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb je ook een offline webshop dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt een gelijk aardige tas op www.zatchels.com !!
zeker bekijken !!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook weer fijn hoge shipping kosten.

Antwoorden (1)

Koop hem op de rommelmarkt of een tweedehandswinkel.
Dan is hij niet meer in productie anders wordt er in het colofon gezet waar je hem kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Lekkere advertentie :-S Net zoiets als: "nu te koop speciale inboedel voor een habbekrats leuk als er extra familie komt eten! Koop het via marktplaats of bij Het Goed"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, cosmopolitan... :-)
Ik heb de tekst niet bedacht.