Waar moet ik op letten als ik een pak kleiner laat maken?

Ik ben recentelijk nogal wat afgevallen en ben qua broekmaat onder andere van maat 34 naar 29/30 gegaan. In mijn kast heb ik ook een aantal pakken die net te groot te zijn nu (gelukkig niet zoveel maten omdat ik die later heb gekocht). Sommige pakken zijn daardoor net iets te groot, waardoor het niet meer optimaal valt. Graag zou ik deze pakken wat kleiner willen laten maken, maar ik heb daar geen ervaring mee en het zijn dure pakken. Ik weet daarom niet waar ik op moet letten. Heeft iemand suggesties? Waar moet ik rekening mee houden (het zijn vrij dure pakken)?
Als iemand een goede klerenmaker in de omgeving van Amsterdam weet hoor ik dat ook graag.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

Met dure pakken gewoon naar de kleermaker gaan en je daar laten adviseren.
Zelf breng ik mijn pakken altijd naar de Gouden schaar in Amsterdam.
Zij weten precies wat nodig is om alles op weer op maat te krijgen en bespreken alles stap voor stap met je door.
De link heb ik toegevoegd voor je.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je suggestie. Heb je enig idee hoe duur deze zaak is, ik kan geen prijzenlijst vinden op hun site, Moet ik denken aan tientjes of veel meer (of minder ;) )?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is voor mij alweer een tijdje geleden maar denk idd in de richting van een paar tientjes per pak. Het ligt er ook aan wat voor pak het is.
Denk aan voering , split , zoomband enz.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor alle tips en reacties.