Mijn huid is te droog of vol acne, hoe krijg ik een stralende huid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Best een probleem een onregelmatige huid. Je komt met een medische vraag die als je hem aan een arts zou stellen, het antwoord zou krijgen, kom maar langs. Dat moet je ook doen, langsgaan bij de dokter of Dermatoloog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Nivea young
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezonde huid is een reflectie van een gezond lichaam (Tenzij je allergie of eczeem hebt). Dus: Groente, fruit en goed sporten (Regelmatig je porien leeg zweten). Eventueel als je veel buiten in schrale wind bent, insmeren met eeen huidcreme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het best naar de dermatoloog kunt gaan voor een gepast advies, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad. Een gepast advies lijkt mij het beste +
Vocht inbrengende cremes kopen, die zorgen ervoor dat je huid minder droog is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas eerst je eetpatroon aan, als dat nodig is.
Skip suiker. Neem weinig verzadigde en dierlijke vetten, en veel verse producten, zoals groenten en fruit. Wees spaarzaam met het gebruik van zuivel en drink (kruiden)thee en weinig koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen drink elke dag flink wat karnemelk (als je dat lust) Schijnt goed te helpen tegen acne, overigens eens met de andere reacties, een gezonde levensstijl draag zeker bij aan een goed huid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weinig vet eten. goed schoonmaken, reinigen, scrubben en goed hydrateren en geen foundation op je poriën smeren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens naar een schoonheidsspecialiste, die kan je adviseren wat de beste verzorging voor je huid is.

Toegevoegd na 40 seconden:
Ik had ook last van mijn huid, nu ga ik elke 5 weken naar de schoonheidsspecialiste, en mijn huid is een stuk verbeterd.
Kimath
13 jaar geleden
Zoek eens op google naar Dou Genjin. Het is een chinees zalfje dat bestaat uit 40 plantsoorten. Ik gebruik het nu 3 weken en heb al 3 weken niet 1 puist meer gehad. Het heeft een genezende werking, geen voorkomende. Meestal is het verschil al na 1 of 2 dagen goed te zien. Zoek maar eens op google ernaar dan vind je degene die het verkoopt. Het is nauwelijks te krijgen in Europa..