Door gebruik te maken van sleutelhoesjes, dit zijn kapjes die je over de bovenkant van je sleutel schuift, vaak in leuke designs te koop.
http://www.getyourgadgets.nl/sleutelhoesjes.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geef je sleutel en slot hetzelfde kleurtje van verf of gekleurde alcoholstift (tenminste als het mag van je ouders) zodat als je naar je slot kijkt gewoon hetzelfde kleur moet nemen :) zorg er wel voor dat de kleur blijft, anders is het nutteloos. dit kan ook met nagellak :p
Heel simpel, bij de sleutelmaker zijn voor weinig geld gekleurde "kopkanten" te koop.
Die schuif je over de sleutel en je vergist je nooit meer.
Plaatje bij antwoord
10 jaar geleden
je kunt de bovenkant met verschillende kleuren nagellak/acrylverf een kleurtje geven.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://gerjanneke.nl/maak-de-allerleukste-sleutelbos/ bijvoorbeeld
niko
10 jaar geleden
ja leuk...
Je kunt ze merken met watervaste stift.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plaats bij elk sleutel een klein stickertje waarop staat van wat die sleutel is.
Ps: ben je een conciërge waardoor je zoveel sleutels hebt dat je ze niet uit elkaar kunt houden? :)