Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik voordelig nagelstempels(?) kopen?

Ik was laatst op de markt en bij zo'n kraampje had een man eem soort van stempels en figuurtjes, daarmee kon hij die figuurtjes op je nagel stempelen, alleen was het heel duur.dus nu is mijn vraag, weet iemand hoe het precies het en hoe duur het is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het merk Essence is heel voordelig en heeft ook nagelstempels in het assortiment. Het is te koop bij de kruidvat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal compleet voor 2,95 bij het Kruidvat van Essence.
www.nageltrends.nl/pages/nailart/nagelstempels.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de platen van essence werken niet erg goed heb deze zelf namelijk ook gebrobeerd, de platen zijn niet diep genoeg waardoor je nagelak er niet goed in komt en je halve figuurtjes op je nagel krijgt, de orginele platen zijn van konad en ook moet je de nagelak van konad hebben omdat deze dikker is, ik bestel dit altijd op www.boozyshop.nl is wel duurder al de kruidvat maar het werkt wel een klein starters set met 2 nagelak en 1 plaat kost 10,99 en de verzendkosten zijn geloof ik 1,95
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van Essence heb je nagelstempels. Het bestaat uit een stempeltje, en een metalen plaatje met figuurtjes erop. Je doet nagellak op het gekozen figuurtje en drukt de stempel er tegenaan. Dan druk je de stempel op je nagel en klaar! Hij kost iets van 3 euro dacht ik. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding