Wat voor middeltjes zijn tegen wallen?

In de ochtend heb ik soms best wel wallen, zijn er bepaalde dingetjes hoe je eraf komt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het klinkt vreemd, maar toch: Sperti aambeienzalf. Probeer maar uit (dun smeren).

Ik heb ooit gehoord dat je er uierzalf kan opsmeren, maar of het echt werkt, weet ik niet.

Zorg op de eerste plaats voor een goede nachtrust. Voor dat je gaat slapen,ontspan eerst een poosje door geen inspannende dingen te doen. Pak een boek of hang gewoon een poosje voor de tv. En alle middelen die je ertegen kunt kopen,zijn allemaal lapmiddelen om de zaak te verbergen. Er gaat niets boven nachtrust.

Je bed iets verhogen dus onder je bedpoten een boek leggen. Een cm is al genoeg zo stroomt het vocht niet naar je hoofd en scheelt wallen. heb je er dan nog last van helpt aardappel goed. Schijfje aardappel onder je ogen en whola je walleen verdwijnen. Geen vocht inbrengende cremes gebruiken dat verergerd alleen maar. Ijs helpt ook tegen wallen. Succes ermee!

Een goed merk ooggel helpt echt .breng t juist s avonds Aan en t liefst s morgens ook.wallen ontstaan doordat de Vochtcirculatie geblokkeerd is. Dit is s nachts t probleem, vandaar Dat je dit dus s nachts moet stimuleren, dus s avonds aanbrengen, Zacht inkloppem met de ringvinger van binnen naar buiten. En pas op met crèmes en zalven die niet geschikt zijn voot rond Je ogen,je oogtraanvocht kam dit niet afbreken, daar door Kunnen de niet afgebroken olien achter je oogbol komen na verloop van tijd,dus pas op daarmee

maak langzaam een sleep beweging met jouw vinger vanuit jou neus over de wallen naar de buiten kant van jou ogen . En doe dit enkele malen .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100