Waarmee haal je foundation vlekken uit je kleding?

Het gaat om een topje van witte katoen met kant.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
2.3K

Antwoorden (7)

Bij de drogist kun je er speciaal vlekkenverwijder spul halen speciaal voor make up/foundation.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet wrijven, gewoon wassen. Vantevoren ff de vlek laten weken met soda, en dan in de wasmachine!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shout help alle vlekje weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe altijd een beetje van mijn gewone (vloeibare) wasmiddel op de vlek, even in laten trekken, en dan met de rest meewassen in de machine. Werkt prima.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij thuis gaat het zo xD.
Eerst was wasmiddel op de vlek en dan 20 minuten laten intrekken. Dan in de wasmachine (met een kuipje wasmiddel -poeder kan ook) en dan gaat hij er wel uit.
Werkt echt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij dit soort vlekken gebruik ik altijd gewoon een beetje shampoo, daarmee gaat het prima uit.
een beetje shampoo op de vlek doen, in de wasmachine en de vlek is weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje Vanish bij de was doen..