Goede huidverzorging probleemhuid.

Ik heb ofwel eczeem of een schimmelinfectie. Zowel in mijn gezicht als armen. Welke huidprodukten kan ik gebruiken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Cardiflor Creme van vsm!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh??
Ken jij deze huidaandoening?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat hier om een geheel onschuldige creme, voor een beschadigde huid. Tuurlijk als je denkt dat het schimmel is moet je naar de dokter, maar dat kan iemand zelf ook bedenken. De vraag was welk product en niet waar moet ik heen voor advies??
Niet zelf gaan lopen rommelen, naar de dokter! Die kan bepalen of je een schimmel hebt, of dat het eczeem is. Houd in elk geval onmiddellijk op met het gebruik van douchecreme, bodylotion en meer van dat soort spul.
Vaseline kan in de meeste gevallen geen kwaad, niet voor schimmel en niet voor eczeem. Maar maandag naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+. Je was me net effe voor...;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal waar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het.
HUP naar de dokter, is hier helemaal van toepassing.
Niet zelf gaan lopen klooien met allerlei cremes en zalfjes. De goedbedoelde tips die mensen je hier geven, zouden wel eens verkeerd kunnen uitpakken omdat niemand weet wat er precies mis is met jouw huid en hoe jij reageert op bepaalde stoffen. Ga eens naar de huisarts, die weet vast wel raad. En anders krijg je een doorverwijzing naar een dermatoloog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de dermatoloog geeft je het beste advies.
Ik loop al 2 jaar bij verschillende artsen en dermatologen.. Tot nu toe helpt niets... De droge huid goed vet houden, vaseline. En water vermijden. Morgen ga ik naar een acupunctuur.. Ik sla een andere weg in. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan. En niet zelf te gaan rommelen met van alles en nog wat, wie weet maakt dit het alleen maar nog erger. Als het een schimnel infectie is kun je hier een kuur voor krijgen if e.v.t een verwijzing naar de dermatoloog vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zijn het witte vlekken? Dan zou het wel eens een schimmel kunnen zijn. Hiervoor kun je Selsun gebruiken. Verkrijgbaar via de huisarts, maar moet je wel eerst op het spreekuur komen lijkt mij.