Goede huidverzorging probleemhuid.

Ik heb ofwel eczeem of een schimmelinfectie. Zowel in mijn gezicht als armen. Welke huidprodukten kan ik gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Cardiflor Creme van vsm!

Niet zelf gaan lopen rommelen, naar de dokter! Die kan bepalen of je een schimmel hebt, of dat het eczeem is. Houd in elk geval onmiddellijk op met het gebruik van douchecreme, bodylotion en meer van dat soort spul. Vaseline kan in de meeste gevallen geen kwaad, niet voor schimmel en niet voor eczeem. Maar maandag naar de dokter!

Niet zelf gaan lopen klooien met allerlei cremes en zalfjes. De goedbedoelde tips die mensen je hier geven, zouden wel eens verkeerd kunnen uitpakken omdat niemand weet wat er precies mis is met jouw huid en hoe jij reageert op bepaalde stoffen. Ga eens naar de huisarts, die weet vast wel raad. En anders krijg je een doorverwijzing naar een dermatoloog.

Ik loop al 2 jaar bij verschillende artsen en dermatologen.. Tot nu toe helpt niets... De droge huid goed vet houden, vaseline. En water vermijden. Morgen ga ik naar een acupunctuur.. Ik sla een andere weg in. Succes!

Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan. En niet zelf te gaan rommelen met van alles en nog wat, wie weet maakt dit het alleen maar nog erger. Als het een schimnel infectie is kun je hier een kuur voor krijgen if e.v.t een verwijzing naar de dermatoloog vragen.

Zijn het witte vlekken? Dan zou het wel eens een schimmel kunnen zijn. Hiervoor kun je Selsun gebruiken. Verkrijgbaar via de huisarts, maar moet je wel eerst op het spreekuur komen lijkt mij.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100