Waarom vinden mannen het dragen van een nachthemd zo fijn?

In Duitsland dragen veel mannen een nachthemd. Het schijnt dat in Nederland deze ook door veel mannen gedragen worden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.2K
capthavoc
12 jaar geleden
is dat zo ? waar baseer je dat op ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jaren in Duitsland gewoond en zijn naast pyama's volop te koop. Ook tegenwoordig meer te koop in Nederlandse zaken en webshops zoals Otto en Neckerman
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@blij: ja, want we herinneren ons allemaal boer marcel nog, in zn slip bij de dames om welterusten te zeggen, whahaha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt sexy.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken niemand die met zo'n ding aan slaapt.... Boxer en soms een t-shirt hier gewoon. Volgens mij gaat je vraag uit van een onjuiste stelling
Kimath
12 jaar geleden
hahaha, dat plaatje ziet er echt vaag uit :P
Ik ken persoonlijk niemand die in zo'n ding slaapt. Meestal alleen boxer, soms oversized T-shirt er bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whaha, dat ziet er echt blij uit. xD

Antwoorden (5)

Ik vind het vreselijk, 's nachts geen kleding voor mij.
Ik ken ook niemand die dat graag draagt dus vraag me af waar de stelling vandaag komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Pienaar18: je bedoelt waarschijnlijk te zeggen: je geeft een reactie i.p.v. een antwoord, gebruik daarvoor de mogelijkheid onder de reactieknop
omdat de meeste mensen dit lekkerder vinden 'zitten' dan dat ze niets om 't lijf hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan kan je toch net zo goed naakt gaan slapen als je niet om 't lijf wil hebben ;-)
Nog goedkoper ook.
Waarschijnlijk omdat het transpiratie opneemt. Het zit lekker luchtig. Het knelt nergens en is zo uit als het moet.
Een laken heeft hetzelfde effect, maar blijft niet altijd goed liggen. Zeker als je er met tweeën onder ligt.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben geen man, maar draag ook liever een katoenen lang shirt, omdat mijn schouders anders inderdaad koud worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit (bevooroordeeld) onderzoek (zie bron) zou blijken dat mannen het comfortabeler vinden en dat het economischer zou zijn (de kachel kan lager).

Overigens draagt deze man 's nachts het liefste niets. De kachel staat toch al uit en niets is (naar mijn idee) comfortabeler dan niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het voordeel van een nachthemd is dat de schouders beter bedekt zijn. Tijdens het nachtelijk draaien kan een schouder (even) bloot komen, en kan een spier een kou oplopen. Dat is niet prettig.