Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is het ongezond om je nagels meerdere lagen nagellak te geven?

Ik heb gisteren mijn nagels gelakt (2lagen) maar nu wil 'k eigenlijk een andere kleur.. Ik heb op dit moment geen nagellakremover dus ik vroeg my af of het ongezond is om direct op de vorige laag al een nieuw laagje nagellak te leggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
958

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het zal niet ongezonder zijn dan eerst de oude nagellak te verwijderen met nagellakremover en dan een nieuwe laag nagellak op je nagels aan te brengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nagels hoeven niet te 'ademen' dus dat is niet ongezond. Het is wel zo, hoe meer en vaker chemische middelen op je nagels als nagellak en nagellakremover, hoe dunner de nagels worden. Dit verschilt wel heel erg per persoon. Wat je ook kunt merken, is dat je nagels gelig zullen verkleuren, doordat de eerste laag nagellak er zo lang op zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor als je maar een nagellakremover gebruikt met essentiële toegevoegde oliën tegen uit droging van je nagel, altijd een basecoat gebruiken als je rode nagellak gebruikt of andere kleuren op je natuurlijke nagel dan trekt de rode kleur in je nagel, maar heb je kunstnagels dan kun je beter een remover zonder aceton gebruiken want dit zorgt er voor dat je kunst nagel los laat en hier hoeft je geen basecoat te gebruiken
Ik heb zelf kunstnagels en gebruik nooit een basecoat

Toegevoegd na 2 minuten:
het kan zijn dat de kleur er anders gaat uitzien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding