Hoe breng je haar met slag in model?

Ik had altijd krullen waar ik, na heel wat jaren experimenteren, wel raad mee wist. Maar sinds ruim een jaar is de krul eruit. Voorheen pakte ik een dot schuimgel en kneep dat in mijn haren. Als ik dat nu doe, krullen sommige haren wel op (achter) en sommige niet (zijkant). Dat ziet er niet uit.
Ik wil niet elke ochtend uren aan mijn haren besteden, maar als ik niks doe ziet het er onverzorgd uit.

Ik wil ook nog niet naar de kapper, want ik wil deze lengte houden. Het is nu half lang en, niet onbelangrijk, ik ben een vrouw.

Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
4.1K

Antwoorden (5)

Het klinkt heel ouderwets maar probeer eens krulspelden. Als je die in je haar doet na het douchen en dan gaat slapen ofzo dan is de volgende ochtend je haar gekruld. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn haar omdat het vrij dik was in laagjes laten knippen dat werkte na een tijd ging het weer hangen en heb ik een klein beetje af geknipt de dooie punten ik ben er ook achter gekomen dat als ik een tijd lang met dezelfde shampoo douche het slap word ik gebruik ook anti klit daar gaat het ook van hangen hoe meer dingen ik met mijn haar doe hoe slechter het word ik borstel mijn haar nu in de avond en in de ochtend meer niet en het zit perfect ik hoop dat je hier wat aan hebt xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Da komt door te veel brushen of of hou de lengte maar laat het opknippen hebt ge zeker mooier krullen. Je kan ook voordat je gaat slapen 4 verdeeld elastiek in je haren binden in dot! En 's morgens terug los ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou je adviseren om naar de kapper te gaan en je haar droog te laten knippen. Zo zien ze de slag namelijk beter zitten. Daarnaast zou ik je een productencocktail willen aanraden. Van Bumble and bumble zou je de leave in conditioner kunnen mixen met shine drops en een beetje grooming crème. Hiervan krijg je echt prachtige krullen/slag!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ook voor dat je gaat slapen vlechtjes maken en dan de volgende ochtend heb je krullen(klinkt misschien dom ,maar werkt echt!)