moet je eerst een bril hebben gedragen voor dat je lenzen mag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3K

Het beste antwoord

Nee, het hoeft niet, maar de meeste mensen beginnen al vroeg met een bril. Soms al vanaf hun kleutertijd. En dan zijn ze nog te jong voor lenzen.
Maar als je pas op latere leeftijd een bril nodig hebt kun je ook direct met lenzen beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee hoor je kan gelijk met lenzen beginnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, ik heb sinds mijn 7e een bril, en sinds mijn 12e draag ik lenzen. maar je kan natuurlijk gelijk lenzen nemen, daar is geen probleem mee. suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is niet nodig, wel altijd handig om een bril bij de hand te hebben als bijvoorbeeld je ogen irriteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je hoeft niet eerst een bril te dragen. Je moet eerst je ogen laten controleren en dan kan je gelijk lenzen nemen, dat heb ik zelf ook.