over het algemeen denk ik dat je portemonnai daar aardig slanker van wordt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb jaren geleden een 60 behandelingen gehad bij Lady Line in Den Bosch. Ik ben toen 17 kilo afgevallen en 1 meter in omvang ( op alle plaatsen die gemeten worden en dan opgeteld). Je doet dan oefeningen in een warme cabine en je gaat in een cabine met speciale lucht. Werkte echt heel erg goed. Ben toen van maar 42 naar maat 36 gegaan. Was toen 40 en had al 2 kinderen gehad, dus was er geen sprake meer van een strak lijf.
Echt een aanrader. Het is wel duur, maar je moet er wat voor over hebben. Het werkt echt. Je doet ernaast een dieet. (was niet onaangenaam om te doen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn vrouw heeft een aantal jaren geleden verschillende "pakketten" gedaan bij Swiss Figure.
Het resultaat was verbluffend en wel in twee opzichten:
Ze viel maar liefst 38 kg af (in twee jaar) en betaalde daar een klein vermogen voor zodat ik altijd zei: Je gewicht ben je kwijt en dat kostte (ca) 40 euro per kilo.
Hoe dan ook zonder zelfdiscipline lukt het niet, dan helpt geen enkele methode.