ik heb een wit polo.tje waar hier en daar alemaal kleine vlekken in zitten hoe kan ik de vlekken er uit krijgen ze zitten overal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Hele polo behandelen met ossegalzeep en daarna wassen, de meeste vlekken krijg je er niet meer uit, als je de vlek al een keer hebt gewassen, dus eerst de vlek behandelen, daarna pas wassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je weet wat voor vlekken het zijn, zou je ook nog even kunnen kijken op http://omaweetraad.com/tips.php?rubriek=vlekken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ga ik proberen dan waar kan je ossegal zeep halen bij de supermakt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik haalde het altijd bij de drogist.