Weet iemand een site of winkel waar eenzelfde soort jurk als de verlovingsjurk van prinses Maxima te koop is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont maar dit kleding stuk is toch wel heel simpel zelf te maken. Zat patronen online te vinden van simpele modellen, zou toch wel heel raar moeten lopen wil je dat niet kunnen vinden
www.naaipatronen.nl is een optie

Antwoorden (1)

Doordat de verlovingsjurk van Maxima op de tentoonstelling op Paleis Het Loo hing, weten we wie de ontwerper is:
Joseph Ting van Dynasty New York.
De jurk is gemaakt van kunstzijde en Schotse wol.

Maxima was toen nog zoekende naar kleding die bij haar nieuwe functie zou passen.

De jurk werd destijds door critici als 'stijf' bestempeld, maar als je het goed bekijkt, op de tentoonstelling in paleis Het Loo, blijkt het een verfijnde coupe te hebben.

Wat die jurk kostte, dat is niet bekend.
Maar een simpele, eenvoudige effen jurk is nog wel te koop.

Bijvoorbeeld hier:

http://www.ladress.com/nl/categories/dresses/products?l=l&gclid=CMrbiYLsprECFRIjfAodxgIA1Q