Wat is beter voor randje boven je oog? Een kohlpotlood of zon stift?

Ik gebruik zon stift altijd, maar vriendinnen van me gebruiken zon potlood
Welke is het best en blijft het langst zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is een zon stift. Wordt je dasr niet blind van dan?
Cryofiel
12 jaar geleden
Dat wilde ik ook net vragen. Een zonstift, een zonpotlood - misschien is dat een moderne manier om zonnebrandcreme aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 'natte' eyeliner
Maar ik zei zo'n stift omdat er soms ook op die potloden staat eyeliner

Antwoorden (3)

Kohlpotlood is voor het randje 'in' je oog, oogpotlood is voor op je bovenste ooglid. Oogpotlood op het randje is niet zon goed idee, want dat kan prikken. Met een vloeibare eyeliner zet je een strakke, harde lijn en een oogpotlood kun je vaak meer vervagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf voor boven mijn ogen (dus net boven mijn wimpers) een eyeliner. Die kun je overal kopen. Ik heb hem zelf bij de Etos vandaan, en volgens mij is hij van miss sporty. Hij blijft best goed zitten! Als je hem nog beter wilt laten zitten kun je ook een waterproof eyeliner kopen. Die blijft nog beter zitten, alleen is die ook weer moeilijker om eraf te halen.
Een kohlpotlood zou ik alleen gebruiken voor je onderste ooglid.. Met een kohlpotlood kun je ook minder nauwkeurig een lijntje maken boven je oog, waardoor het er ook minder mooi uit ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik ze allebei.. Maar als ik je vraag moet beantwoorden is eyeliner het beste blijft langer en vervaagd niet ;)