waar haal je elastisch koord ?

heeey ik wil graag armbandjes maken maar daarvoor zoek ik elastisch koord ( ong 1mm mag ook iets dunner of dikker ) heeft iemand een site ofzoxx alvast bedanktxx

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
6.1K
Rieneke1
10 jaar geleden
Geen site, maar ik heb laatst armbandelastiek op de markt gekocht.

Antwoorden (2)

Bij www.eulalie.nl kun je dit bestellen, je vind het ook op de markt, in de kraam waar je knopen en garen koopt, of in de fournituren winkels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
volgens mij zag ik het zelfs bij de action liggen vanmiddag, maar in elke hobbyzaak zullen ze dat hebben