Ja! Heel goed zelfs! Goed inmasseren in je haar dan aluminiumfolie op je hoofd. Half uurtje laten intrekken en dan heel goed uitspoelen en veel cremespoeling gebruiken. Als het niet in een keer werkt , nog een keer herhalen. Deze tip heb ik ooit van een drogist gekregen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja head en shoulder anti roos shampoo een paar dage mee wassen die maakt de kleur lichter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het wel, ik weet uit ervaring dat wanneer je je haar geverfd hebt en de kleur is je achteraf iets te heftig dat antiroos shampoo een hele goeie is om het eruit te krijgen (te laten vervagen, helemaal eruit krijg je het niet ben ik bang) gewoon een goedkoop merk is ook al voldoende.
doe meer dan normaal in je haar en masseer het goed er door heen. laat het vervolgens ook even trekken net zoals je bij een maskertje zou doen en spoel dan uit. een paar keer herhalen en vergeet geen cremespoeling of maskertje als laatste te gebruiken,, want heel erg goed voor je haar is het uiteraard niet.

toi toi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja het werkt wel, maar dan kun je nog niet met een gewone kleurspoeling of verf erover heen kleuren, daarvoor moet de henna er helemaal uitgegroeid zijn.