Kun je met waxen je haar dunner maken?

Na het scheren wordt het haar dikker, omdat het onderste gedeelte dat dikker naar boven komt. Kun je dan door het haar te waxen weer het dunne gedeelte naar boven laten groeien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (4)

Nee. Je haren worden namelijk ook niet dikker als je gaat scheren. Dat lijkt alleen zo omdat stoppeltjes ruw aanvoelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je kunt ze wel allemaal in de lengte doorknippen, dat is een enorm karwij en komt heel secuur, dan wordt je haar een stuk dunner, maar op een andere manier zou ik het echt niet weten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het haar word er niet dunner door, het kan wel zo zijn dat als je langere tijd waxed of epileert, de haartjes niet meer terugkomen. De inplant van de haren word in ieder geval wel steeds dunner. Sommige haren komen dan gewoon niet meer terug.
Let maar eens op wat oudere mensen, vroeger is het een tijd in de mode geweest om de wenkbrauwen helemaal weg te halen en een streepje te tekenen. De mensen die dit vaak genoeg gedaan hebben, hebben nu ook geen wenkbrauwen meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee wax is niet echt geschikt voor fijn haar. het maakt het haar zwaar en laat het snel vet lijken...