Ik wil nog een goedkoop maar wel leuk oranje shirtje hebben, waar kan ik die kopen?

Ik ben redelijk dun, lang en zoek een ''redelijk'' gedetailleerd shirtje rond de maat s. Weet iemand waar die te koop zijn? (voor het EK!)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Loesje shirt een idee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Joh, leef je onder een tegel?
Je kunt zo ongeveer echt overal oranje shirts halen. Zelfs bij de Albert Heijn heb ik ze zien liggen.
Of ze overal getailleerden hebben weet ik niet, maar als het toch alleen maar leuk voor het toernooi is, dan maakt dat toch niet heel veel uit?

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier een link naar een oranje damesshirt met "nederlands kraagje" voor 9,99.

http://pf.feestartikelen-winkel.nl/?feestartikelen-dames-t-shirt-met-nederland-boord-10028532.html&page=list-details
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Ze wil geen getailleerd, maar juist een gedétailleerd shirt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja en toen ging ik er raar genoeg van uit dat dat een taalfoutje was...
Primark heeft oranje shirts van 2 tot 6 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de action