heb sinds vanmiddag een tragus maar ze zeide met lauw warm water?

ik heb al een navel(moest ik schoonmaken met Unicura Balance)me helix moest ik met een zoutoplossing schoonmaken en deze moet ik met alleen lauwwarmwater

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt al een navel? Ik ben daarmee zelfs geboren. :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je je vraag wat duidelijker stellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ik ben met een tragus geboren, wat is je vraag nou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een navelpiercingpiercing en nu dusook een traguspiercing,sorry was een beetje afgeleid SORRY MENSEN!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ik me tragus piercing moet spoelen met zeezout oplossing of enkel met lauw warm water(dus gewoon te gaan douchen)

Het beste antwoord

Ik hoor overal "met een zoutoplossing". Maar waarom dat is weet ik niet. Gewoon het advies volgens van de zetter en als je twijfelt gewoon even bij een andere piercer binnenlopen.