Is er een verschil in kwaliteit van schoensmeer?

Een verkoper in een schoenenwinkel gaf aan dat er geen verschil is tussen schoensmeer in een wat goedkopere winkel en een duurdere winkel maar dat het om de kwaliteit van de leer van het schoen gaat. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Antwoorden (2)

dat klopt, enig verschil is dat sommige poets meer verfbestand heeft dan de andere en dus beter dekt. ze zijn allemaal even goed voor het onderhoud van de schoen alleen de ene glanst iets meer en de andere dekt de kleur iets meer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb proefondervindelijk vast gesteld dat er verschil is in schoensmeermiddelen en gebruik nu al jaren die van het merk KIWI met een prima resultaat dat alsmaar beter wordt naar mate je het langer gebruikt. Wist je dat in de britse army geen andere gebruiken?
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kiwi is het grootste merk en word zodoende het meest gebruikt.
u heeft gelijk dat hoe meer je poetst hoe beter het werkt
ben zelf schoen en leerhersteller geweest en we gebruikte idd kiwi het vaakst voor onderhoud