Welke soort schoenen past het best bij een zeeblauw zijden jurkje, en wat voor kleur?

Wat is verstandig? ik moet een goede indruk maken, het is een nogal chique dinertje. Help, welke schoenen moet ik aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Antwoorden (17)

Wit past daar prima bij!

Toegevoegd na 6 minuten:
Natuurlijk geen sneaker, maar een mooie pump met bandjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zilverkleurig zou ik zelf erg mooi vinden, wit is gelijk zo wit namelijk. ( matzilver is ook mooi)
maar blauw enn vooral zeeblauw is echt een mooie combinatie met zilver kleurig.

Toegevoegd na 6 minuten:
niet helemaal zee blauw maar het gaat om het idee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van een zandkleurige lederen pump met een hoge hak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schoenen in dezelfde kleur van je jurk zou kunnen.
Of zwart, dat past overal bij.
Je kunt ook proberen je schoenen in dezelfde kleur te nemen als je handtas.

Wit is ook mogelijk, maar pas op dat je dan niet te veel op een verpleegster gaat lijken.

Zou in ieder geval open schoenen dragen bij een zijden jurkje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga voor een nette schoen, geen gympen. Iets met een hak of als je dat prettiger vind kan je ook kiezen voor een platte schoen. Iets in de kleuren zand, beige, blauw of zwart. Een paar leuke accessoires en je bent klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er ballerina's onder dragen. Aangezien je leeftijd is dat niet zo ordinair als een pump, maar wel gekleed. Ze zijn er in alle kleuren te krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou lange zwarte laarzen met een hoge hak doen, wat leuk is, het ziet er stoer maar niet te uit, doe er nog een zwart accent bij.
Biv. Zwarte make-up, sieraad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wit lijkt mij te hard ik zou voor creme gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als eerder gezegd werd, zilver.
Geen zwarte hoge laarzen!!

Toegevoegd na 2 minuten:
Ojee je bent 11 jaar..
Nee dan zou ik niet voor pumps gaan met een hoge hak.
Een heel laag hakje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe er ballerina's onder in het zilver of zwart. Aangezien je 11 bent doe je er natuurlijk geen pumps onder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roomkleurige of bronskleurig pumpje met niet te hoge hak.
amc
14 jaar geleden
Een hoge hak en witte kleur. Zeg maar een Audrie Hepburn schoentje uit Rome on holiday. Ja, dat lijkt me wel wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
witte lage schoenen zonder bandjes soort ballerina`s
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En beetje contrast is altijd leuk, bijvoorbeeld een lila ballerina, maar niet met grote hoge hakken..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
complementair aan blauw is oranje/perzik/goudkleurig (rood+geel bij elkaar), misschien een leuke perzik ballerina met ditto kleur tas? Misschien ook leuk om een zilver kettinkje erbij te doen met wat perzik kleur er in, of een armbandje met perzik..

het gaat ook om wat voor accessoires je erbij hebt en wat voor model de jurk is :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zachtrood, koraalrood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in jouw geval kan je het beste kiezen voor een lage nette schoen in de kleur mat zilver of licht blauw ik denk dat erg netjes staat.