wat is de meest praktische plek op het lichaam om een kleine tattoo te zetten?

ik wil niet dat zomers de tattoo zichtbaar is, ik schat dat de tattoo ongeveer 15 bij 15 cm groot word, het is een zeer persoonlijke herindering.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat gaat niet lukken, tenzij je een badpak aandoet ipv een bikini.
Ritsuka
11 jaar geleden
Klein?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL ritsuka, ik zat ook al te kijken, mis ik iets? 15 bij 15 is GROOT!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een KLEINE tattoo op mn enkel (oke die zie je dan dus wel in de zomer) maar die is circa 2,5 bij 2,5 cm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je dat gemeten of geschat ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken iemand die heeft hele armen en rug getattooeerd en dat vindik groot, dan is 15 bij 15 cm klein, vandaar, en moet ook wel wat groter zijn als je de tekst leesbaar wilt en een gezicht er op..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kent iemand... nou reken er maar op dat iedereen jouw tattoo GROOT vindt, dan weet je dat alvast. ik zou je uitlachen als je zou zeggen dat je een kleine tattoo hebt genomen ;)

Antwoorden (3)

Er is een tijd dat je een bikini aan heb, of een laag decolleté. De kont of binnenkant lies is perfect
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet wilt dat hij in de zomer zichtbaar is, dan moet je nagaan wat jij 's zomers draagt.
Dat heeft niks met praktisch te maken. Dat heeft te maken met persoonlijke voorkeur.
Als je in hele kleine bikini's loopt, dan zoek je een plekje onder die bikini,
Borsten, billen, daar ergens.
Maar weer niet borsten als je graag topless ligt te zonnen.
Als je alleen badpakken draagt, dan heb je iets meer mogelijkheden.

Maaar, je weet dus nooit wat je over 10 of 20 jaar gaat dragen...........
En als je in een ziekenhuis komt, kan het wel eens zo zijn dat alle plekjes
op je lichaam zichtbaar worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Achter je oorschelp, dan kan je hem misschien alleen zien als je een staart in hebt of flaporen hebt. en inderdaad zoals de andere al zeggen, bij je bikini.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15 bij 15 cm achter je oor?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier kan je geen plus voor krijgen. -