Waar kan je het beste een kinder Bjorn Borg boxer kopen?

Ik heb veel gezocht enzo, maar ik kon het niet vinden. Dus waar koop je ze?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

Ik denk dat je bij een sportwinkel als Time Out of Aktiesport makkelijk een paar van die boxers kunt krijgen. Anders heeft bij ons de Kelly ze ook liggen.
Ik dacht dat die zo makkelijk te verkrijgen waren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar zijn nog wel in omloop.
Sinds ongeveer een jaar worden er geen kinderboxers meer gemaakt, dus ook niet verkocht ban Björn Borg. Het is dus niet zo vreemd dat je ze niet kunt vinden. Damesmaat XS is momenteel de kleinste maat.
Misschien heb je nog een kleine kans in de outletwinkel van Björn Borg in Bataviastad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er onlangs nog wat zien liggen bij Dirk, de drogisterij van Dirk van de Broek, maar dat is al wel weer enige weken tot zelfs een paar maand geleden, dus ik weet niet of ze ze nog hebben.

Ik snap nog steeds niet wat er nu zo vreselijk populair is aan een onderbroek die niet netjes in je broek blijft zitten met de naam van een bejaarde tennisser erop , maar daar gaat de vraag gelukkig ook niet over....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje voor de lach :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Marleen. Maar daar gaat het nu juist om dat hij boven je broek uitsteekt. Dit zal onderbroekenlol zijn. Maar je verdient wel een plusje voor het antwoord.
Hier misschien.......
http://www.boxerdirect.nl/shop/collectie.php?merk=bjorn_borg&categorie=boxershorts&geslacht=jongens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze staan op marktplaats. Bjorn borg, heren daar staan ze ook voor kinderen tussen.

Toegevoegd na 41 seconden:
Misschien op de markt, daar zie ik ze bij ons nog geregeld liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het ook es op ebay proberen. Heb er zelf boxers voor mn dochter gekocht.