Met het bleken van de anus wordt bedoeld dat de donkere pigment op en rond de anus wordt gebleekt. Er bestaan geen andere dan cosmetische redenen voor een dergelijke behandeling.

Voor het bleken van de anus werd vaak een crème gebruikt die voor ongeveer 20% bestaat uit het werkzame bestanddeel hydrochinon, een waarschijnlijk kankerverwekkende stof[1] waarvan het gebruik in meerdere landen, waaronder Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk, verboden is. Tegenwoordig kan het bleken van de anus met een gel worden gedaan die het natuurlijke bestanddeel Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract bevat. Dit bestanddeel van de zoethoutplant heeft geen schadelijke bijwerkingen, maar juist een verzorgend effect op de huid. Het resultaat is niet direct zichtbaar, maar pas na ongeveer twee tot vier weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan natuurlijk ook met je kont een poosje in het zoutzuur gaan zitten (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of een nachtje in een bak met chloor...hihihih
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel voorzichtig met je kleding dan! Je wilt geen bleekvlekjes op je shirt! :()
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe krommer moet deze kromme wereld nog groeien?
Ik zou hiermee niet zelf gaan experimenteren. Zoek een goede schoonheidsspecialiste, want je wilt toch geen blaren op je .......??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nicolette Kluijver vertelde eens op de radio dat anus bleken een broodje aap is. Ze wilde daar een item over maken voor Spuiten en Slikken maar ze kon nergens een salon of wat dan ook vinden om dit item te maken.
Dus raad ik je aan om gewoon na het poepen te douchen of voor het douchen te poepen en de boel netjes te houden.

Toegevoegd na 19 uur:
Probeer het anders eens met Sterwit :)
Serieus, ik kan geen kliniek of salon vinden die dit biedt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cosmetische artsen (plastisch chirurgen) doen aan anusblekerijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Poepe soleil...........als het niet zielig was zou het geinig zijn.
Baskomkommer: als iemand problemen maakt over jouw niet gebleekte anus, dan deugt die iemand niet: wegwezen dus.