Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

zijn klompen uit de tijd ofzo?

ik loop graag op klompen En vaak ga ik naar de molen et de trein ja wel vaak op de klompen.
dan zie je die mensen passagiers kijken als of ze nog nooit klompen hebben gezien. Wat is da toch joh?
Weet men niej wa klompen zijn dan?

13 jaar geleden
in: Mode
986
ItisILeClerc
13 jaar geleden
De Koude Oorlog is ook al voorbij.
Was je daarvan al op de hoogte?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze weten het wel het is alleen niet zo praktisch mee om er mee te lopen lange afstanden etc. Klompen zijn ook gewoon uit, eigelijk alleen boeren dragen ze nog. Wie weet word je wel trendsetter gaat iedereen ze weer dragen. Haha.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
molenaar
13 jaar geleden
Wie weet word je wel trendsetter gaat iedereen ze weer dragen. Haha. Ja joh wie weet hahaha he maar dank voor antwoord

Andere antwoorden (5)

Inderdaad klompen zijn uit de tijd ! Vroeger werkte z 'on beetje iedereen op het land toen waren klompen heel normaal maar tijden zijn veranderd en dan zijn klompen niet echt gemakkelijk om op kantoor mee rond te lopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja modieus is het zeker niet meer je bent een rariteit aan het worden het is ook zeker jaren geleden dat ik iemand op klompen hen zien lopen
op Tv nog weleens maar anders nooit meer
(Lees meer...)
13 jaar geleden
haha.leuk toch.mensen kijken:jij aandacht

mensen zijn kantoorpikkies tegenwoordig
lekker klompen blijven dragen joh.leuk toch
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klompen out!

Crogs in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of ze uit zijn ik denk het eigenlijk niet. Ik vind dat je als mens gewoon je eigen mode jan handhaven. Ik had laatst nog klompen in de aanbieding gezien bij Dirk van den broek. Ik denk dat we stiekem wel op klompen willen lopen maar het niet durven te doen. 
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding