hoe kun je een make over krijgen?

Tegenwoordig zie je veel make over programma's op tv, in week/ maandbladen.
Omdat ik zelf wel graag een make over zou willen om een aantal reden, oa
Omdat ik vrij fors ben en het echt moeilijk vind om iets volwassens te vinden,
Ook voel ik me niet echt vrouwelijk. Meestal draag ik een spijkerbroek met een vleermuis trui en mijn vertroude nike air max,( kan niet op hakken lopen en is ook niet echt mijn ding).
Graag zou ik dus een keer totaal iets anders willen om vooral mezelf eens op een andere manier te zien en van uit hier toch wat positiefe veranderingen te ondergaan. En misschien zelfs wel zelfverzekerder van kan worden.
Dus hoe kun je je voor een make over opgeven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Bij Douglas heb je de studioline week, daar word je haar en make'up gedaan en word je in een studio professioneel op de foto gezet. Kost 20,- dus das niet veel. Ik heb wel eens gehoord dat je bij de h&m een afspraak kunt maken voor kledingadvies. Dan krijg je een personal shopper die kleding voor je uitzoekt. Is gratis dacht ik, maar er word dan wel verwacht dat je iets aanschaft. Ik zou ff op de websites kijken of ff bellen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd 20 euro is goed te doen,
Ik zal eens de site van h&m bezoeken en anders even een belletje naar de dichts bij zijnde h&m

Andere antwoorden (3)

Dan zal iemand je moeten opgeven ervoor. Wat je wel kan doen is een dag met een personal shopper gaan shoppen. Hij/zij kan je precies vertellen wat wel en wat totaal niet kan.

Zie link:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem vriendinnen (of dochter?) op sleeptouw naar de stad, en laat ze een outfit samenstellen voor jou die heel iets anders is dan normaal.
Kan nog gezellig zijn ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals je zelf al aangeeft, zijn er verschillende bladen en tv-programma's die regelmatig kandidaten zoeken voor een make-over. Gewoon af en toe even op internet rondkijken of er mogelijkheden zijn om je op te geven! Misschien is dit wel iets voor je:
http://www.dieetforum.nl/dieten-afvallen-media/2476-kandidaten-gezocht-voor-nieuw-make-over-programma.html

Toegevoegd na 8 minuten:
Geen idee of Chapeau Magazine nog steeds elk jaar een make-over organiseert, maar het e-mailadres vind je op deze site:
http://chapeauvoorlimburg.blog.nl/nieuws/2006/01/19/make-over_kandidaten_gezocht
En ook kranten bieden soms de mogelijkheid om je voor een make-over in te schrijven, zoals hier het Haarlems Dagblad:
http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/regionaal/ijmond/article8560811.ece/Geef-je-op-voor-de-Make-Over-

Het is dus echt een kwestie van goed in de gaten houden wanneer er weer iets wordt georganiseerd.

Succes!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat mij niet zo.zeer om het afvallen,
Toch bedankt.voor je reactie
Pieter2011
12 jaar geleden
Nee, maar bij dit programma gaat het ook niet alleen om het afvallen, hoor! Je krijgt echt een complete make-over.