Hoe kun je aan jordans zien of ze echt zijn ?

ik wil graag jordans ( schoenen ) gaan kopen binnenkort, maar vind ze een beetje duur in de winkel. Wil ze daarom via marktplaats kopen, maar wil dan wel zeker weten dat ik niet word opgelicht. Weet iemand hoe je bij jordans kan controleren of ze echt zijn ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
5.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2e hands schoenen?
Kan je niet gewoon normale schoenen nemen of moet je er weer zo nodig bijhoren door Jordans te hebben...

Antwoorden (1)

Wat ik zowiezo aanraad is om ervoor te zorgen dat je ze kan ophalen, als het alleen opgestuurd kan worden zegt dat voor mij vaak al genoeg, daarnaast lijkt het me dat de prijs in verhouding moet zijn, als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het vaak ook te mooi en niet waar... Ik moet zeggen dat ik niet weet hoe je echt van nep kunt onderscheiden, maar ik vind merk dan ook niet zo belangrik... Zijn er geen jordans te koop bij batavia stad in lelystad (outlet van vele merken)?