Waar kan ik glitterkleding kopen?

Liefst niet in een carnavalswinkel.

Toegevoegd na 24 minuten:
Liefst een bovenstuk dat of broek die volledig uit glitter bestaat maar minder mag ook. Ook graag een gouden broek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Coolcat wel eens, of bedoel je dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, dat kan perfect ;-)

Antwoorden (7)

bij de primark hebben ze wel wat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wonderwoman
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een feestwinkel of action
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien even bij Coolcat kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou op een markt in de buurt kijken, dan heb je altijd iets origineels. En als daar ook niks is, zou ik ook nog bij de coolcat kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van online shoppen? Tik even bij google in : Glitter kleding 693000 hits!!

Er is vast wel ergens online een shop, marktplaats, of tips naar diverse winkels waar jij kan slagen voor je glitterpak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij kan je hele mooie stijlvolle Glam kleding kopen! Ik heb Vintage avond/party kleding die uit amerika komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook voor mannen?