Waar kan ik een jaarverslag/jaaroverzicht vinden van het merk Diesel van 2011 of 2010?

Ik moet een opdracht maken over dit merk, maar ik kan nergens informatie/cijfers of gegevens vinden over het merk Diesel. Ik moet voornamelijk onderzoek doen naar de spijkebroeken van Diesel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ik zou in jouw geval rechtstreeks contact met het bedrijf proberen op te nemen. Je ontvangt dan misschien, naast de gevraagde financiële informatie, ook wel extra documentatie over Diesel die leuk en nuttig is voor je opdracht. Ik ga ervan uit dat een internationale organisatie als Diesel ook in het Engels aangesproken kan worden. Het adres van het hoofdkantoor zit in Molvena (Italië):

Diesel SPA Centralino
Via Dell' Industria 7 - 36060 Molvena (VI) | mappa
tel: 0424 477555

Verder zou je deze vraag kunnen stellen aan de Italiaanse Kamer van Koophandel (IKvK). Als zij de informatie niet ter beschikking hebben, kunnen ze je vast vertellen waar je je kunt melden om het wel te verkrijgen.

IKvK:
De Ruyterkade, 5
1013 AA Amsterdam
tel.
fax. +31 (0)20 7519931
E-mail: info@italianchamber.nl

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur
Bezoekuur: 10.00 – 16.00 uur

Succes!

Toegevoegd na 7 uur:
Diesel heeft trouwens ook een kantoor in Amsterdam, onder de naam Diesel Benelux BV. Telefonisch bereikbaar via 020-5787920.