Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben op zoek naar een föhn want die van mij is helaas vanochtend kapot gegaan, wie kan me een goede föhn aanraden?

Toegevoegd na 1 minuut:
En weet iemand toevallig of CHI naast flat irons ook fohn in het assortiment heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
694

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als het alleen om het droogblazen van je haar gaat, dan een goedkope van de Blokker kopen. Kost nog geen 10 euro.

Als je er mee wilt stylen, dan zul je zelf moeten kijken wat je het beste lijkt. Tegenwoordig hebben ze föhn met borstel in een. Deze draait ook nog eens. Best handig, hoef je niet met aparte borstel en föhn te werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al aardig wat fohns versleten.
De laatste keer heb ik de remington met speciale glans spray gekocht. Fijne optie maar de fohn is te zwaar en de standen warm, warmer, heet zijn niet goed op elkaar afgestemd. Waardoor je of alleen langzaam je haar kan fohnen of te heet..

Ik was toch het meest tevreden over de standaard fohn van de blokker van een tientje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op kieskeurig.nl

Daar kun je vele modellen met elkaar vergelijken en reviews lezen van mensen. Zo lees je of ze tevreden waren over hun aankoop of niet.

En heb je uiteindelijk een model gevonden dat je aanspreekt, dan kun je op die site ook nog eens bekijken wat hij bij diverse winkels kost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een hele mooie goeie van Philips dry salon. Sccs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding