Ben op zoek naar een föhn want die van mij is helaas vanochtend kapot gegaan, wie kan me een goede föhn aanraden?

Toegevoegd na 1 minuut:
En weet iemand toevallig of CHI naast flat irons ook fohn in het assortiment heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Als het alleen om het droogblazen van je haar gaat, dan een goedkope van de Blokker kopen. Kost nog geen 10 euro.

Als je er mee wilt stylen, dan zul je zelf moeten kijken wat je het beste lijkt. Tegenwoordig hebben ze föhn met borstel in een. Deze draait ook nog eens. Best handig, hoef je niet met aparte borstel en föhn te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb al aardig wat fohns versleten.
De laatste keer heb ik de remington met speciale glans spray gekocht. Fijne optie maar de fohn is te zwaar en de standen warm, warmer, heet zijn niet goed op elkaar afgestemd. Waardoor je of alleen langzaam je haar kan fohnen of te heet..

Ik was toch het meest tevreden over de standaard fohn van de blokker van een tientje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op kieskeurig.nl

Daar kun je vele modellen met elkaar vergelijken en reviews lezen van mensen. Zo lees je of ze tevreden waren over hun aankoop of niet.

En heb je uiteindelijk een model gevonden dat je aanspreekt, dan kun je op die site ook nog eens bekijken wat hij bij diverse winkels kost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een hele mooie goeie van Philips dry salon. Sccs