Zijn Clarks schoenen van goede kwaliteit, ondanks dat ze "made in vietnam" zijn?

Ik heb vandaag Clarks Desert Boots gekocht, gemaakt van suède, die redelijk duur zijn. Voor deze prijs verwacht ik natuurlijk ook goede kwaliteit, wat ook wordt beloofd als je de site mag geloven. Nou zag ik aan de binnenkant van mijn schoenen staan dat ze made in vietnam zijn, dus nu heb ik een beetje mijn twijfels..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
3.9K

Antwoorden (1)

Reeds vanaf het prille begin werd er bij Clarks veel aandacht besteed aan de know-how van schoenenproductie. Elk jaar leerde men bij over verschillende technieken, materialen, productiemethoden, de anatomie van de voet etc. Deze jarenlange kennisopbouw heeft ertoe geleid dat Clarks schoenen uitblinken in kwaliteit en draagcomfort.

Clarks schoenen zijn geproduceerd met de meest geavanceerde innovaties in de schoenenindustrie. Zo worden alleen ultralichte materialen gebruikt, zijn de schoenzolen uiterst flexibel en isoleren de zachte voetbedden perfect tegen de koude. Clarks heeft bovendien enkele technologieën zelf ontwikkeld, zoals bijvoorbeeld de Flexlight, active air en Gore-Tex technologie.
fremar