Hoe kun je het best gel gebruiken?

Als ik bijvoorbeeld gel insmeer na het douchen is het zo dat het niet snel droog is, mn haar is altijd een beetje nat wanneer ik het insmeer. Weet iemand hoe ik het het best gel kan smeren? Droog of nat? en de hoeveelheid? ik heb geen kort haar maar ook geen lang haar. Ik gebruik de fructis gel van dat merk waar ik nu de naam even van kwijt ben haha.
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 43 minuten:
Het drogen duurt bij mij overigens wel heel erg lang, moet soms een uur wachten tot het een beetje droog is en dat ik dan eindelijk uit huis kan voordat de wind het verpest

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.6K

Antwoorden (3)

Je kunt gel het beste op (handdoek)droog haar gebruiken. Met nat haar verdun je de gel en dan werkt het echt minder.

Toegevoegd na 52 minuten:
Je kunt natuurlijk een föhn gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad op handdoekdroog haar, een beetje gel in je hand doen, dan door allebei je handen wrijven, en in je haar doen, niet tegen de hoofdhuid aan smeren en niet te veel anders wordt het te zwaar en valt je haar zo weer uit model.

Toegevoegd na 52 minuten:
droogfohnen tot het haar bijna droog is en dan de gel erin, dan hoeft het nog maar een beetje te drogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je je haar gewassen hebt kun je eerst een mousse in je haar doen, goed droog fohnen en dan je gel aanbrengen je haar kan er nattig uit zien omdat je het niet goed droogt, probeer anders een een wax