wat is op dit moment modern onder puberende jongens scholieren? een rugzak of schoudertas?

En dan natuurlijk, welk merk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Rugtas is beter voor je houding, door een schoudertas ga je krom lopen

Het beste antwoord

Bij ons een Rugtas ''Eastpak''

Toegevoegd na 2 minuten:
Geen degelijke Kipling, die is alleen voor brugsmurfen en moet je volgend jaar of zelfs nog eerder weer een nieuwe aanschaffen en zit je met een ongebruikte peperdure tas!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt eastpak overheest heel de school :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt inderdaad. Ik had voor de eerste klas ook een Eastpak tas. En na een half jaar ben ik over gegaan op een Eastpak schoudertas. Veeeeeel beter en plezieriger!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eastpak schoudertas ? Nee de gewone tas is toch echt het meest gebruikt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fantastisch!!! Het is een zwarte eastpack geworden. Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (2)

Geen Kipling inderdaad. Die is al jaren uit. Ik geloof dat Eastpak toch nog het beste is. Meiden willen graag vaak een schoudertas. Voor jongens is een rugzak het beste.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij ons op school zeker een rugzak van het merk eastpak. schoudertas zie je bij jongens die buiten de groep liggen. Veel zie je de kleuren blauw en zwart. Het formaat is van normale grote.