waar kan ik dit vest kopen? zie beschrijving

http://www.youtube.com/watch?v=XUGDrpqe_i8

dat vest die die jongen in het begin aanheeft, die blauwe.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De jongen staat in footlocker.... Vrij logisch dan toch lijkt me.

Antwoorden (2)

Kijk even bij de sportwinkel. Ik hoop dat je het vest daar kunt vinden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was toevallig gisteren in beverwijk de bazaar
.. daar heb ik veel vests gezien ( onder andere adidas).... ik kan niet met 100% zekerheid zeggen of ik exact zo'n blauwe adidas vest heb gezien.... ( er waren echt veel varianten qua merken / kleuren)
Succes bij je aankoop