Heeft iemand een tip voor een GOEDE ladyshave?

hallo, ik heb 20 jaar dezelfde ladyshave van philips gehad maar deze is met het grof vuil mee want hij was echt op.
mijn huid is nogal gevoelig en dun.
na 3 verschillende geprobeerd te hebben ( mag je natuurlijk niet terug brengen) ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met een ladyshave die géén wondjes veroorzaakt en toch alle haartjes netjes verwijderd!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

gebruik zelf een epilady en dat werkt prima en gebruik hem altijd in bad dit is zo goed als pijnloos en je haartjes blijven 4 weken weg en worden steeds minder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een epilady, kan die in het water?
welk merk is dit?
ja sorry maar ik ben niet zo op de hoogte.
mijn meiden ontharen met een scheermesje maar daar is mijn huid niet jong genoeg voor dus wondjes als gevolg.

Andere antwoorden (2)

Ook ik gebruik de epilady. Je moet er even aan wennen, maar daarna wil je niet anders meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je dan niet beter ontharingscrème gebruiken? Pijnloos en voeding voor je dunne/gevoelige huid!