Wat te gebruiken tegen rode irritante bultjes in mijn nek na het scheren ?

Als ik mijzelf geschoren heb krijg ik rode bultjes in mijn nek , met scheerschuim zonder scheerschuim , nieuw mesje oud mesje maakt geen verschil

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

calendulan van vsm

Toegevoegd na 6 minuten:
de creme nemen en na het scheren opbrengen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
esth0r
12 jaar geleden
werkt voor mij niet, niet eens een heel klein beetje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn zoon wil niet anders
ik had tot voor kort ook altijd dit probleem, alleen dan niet in mijn nek maar vooral in mijn oksels.

sinds kort gebruik ik PFB vanish, en ik zweer erbij, ze verkopen het bij de DA, het is niet goedkoop, maar het is het meer dan waard!