Wat is de beste manier om je haren op je buik als jongen zijnde (18jaar) te verwijderen?

Scheermes of iets anders, maar wel iets waardoor het niet snel terug komt. Geen dure laserbehandeling etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (6)

Tja, laser is wel DÉ oplossing als je geen haar mee op je buik wilt. Maar ook wel erg duur inderdaad.

Je kan het eventueel vragen aan een Soort Salon die haren doet verwijderen.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Harsen, maar dat is heel pijnlijk. Dan trek je de wortel mee en komen ze minder snel terug. Bij scheren krijg je stoppels na een paar dagen. Ook niet echt lekker.
Maar goed, een beetje behaard is toch niet erg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk niet dat het handig is om het zelf te doen
je zal er dus altijd iemand bij moeten halen
dus toch maar naar de schoonheid salon ?
12 jaar geleden
Koop een epilady (epilator) en met dit apparaatje kun je snel epileren. Niet pijnloos natuurlijk, want je trekt de wortel en al uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het met een ontharingscreme. Dat is vrij zacht en als je daarna een verzachtende creme gebruikt komt je huis ook weer een beetje tot rust. Zo blijf je vrij lang zacht en krijg je ook geen stoppeltjes door nieuwe haren.

Toegevoegd na 43 seconden:
Je huis....?? Dat moet dus je huid zijn he..!!

Toegevoegd na 47 seconden:
Je huis....?? Dat moet dus je huid zijn he..!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laser is de beste oplossing! Het hangt van af hoeveel behandelingen je nodig hebt. Meestal is het zo dat je tussen de 4 en 7 keer moet gaan.