Waar kan je het beste top kwaliteit thermo kleding aanschaffen?

Sinds enkele maanden ben heb ik de diagnose Koude Urticaria (In de volksmond Koude Allergie genoemd) in zeer extreme mate. Mijn allergoloog heeft aangegeven kou waaronder wind, regen en water te proberen te vermijden en goede kwaliteit thermokleding te gaan dragen.

Vanwege dat dagelijks het risico loop om anafylactische shock terecht te komen zoek ik een winkel waar ik de onderstaande thermokleding van zeer goede kwaliteit en voldoet aan EU norm.

Het volgende ben ik naar opzoek:

* Thermo ondergoed (Zowel boven als onderlichaam)
* Thermo sokken
* Thermo onderhandschoenen
* Thermo gezichtsbedekking (Ofwel bivakmuts)

Ben al even opzoek maar kan geen goede winkel vinden welke deze artikelen verkopen.

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Ik haal mijn thermokleding voor mijn reizen naar winters Lapland e.d. altijd bij een goede buitensportzaak (De Bever-sport of soortgelijke zaken).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eens op bijgevoegde website,mogelijks vind je daar je gevraagde:

http://www.thermokleding.nl/categories/Omgeving/Zeer-koud/
fremar
11 jaar geleden
De meeste mensen lijkt het niet altijd even veilig, maar de beste kwaliteit thermokleding vind ik toch die van de markt. Het is ook nog goedkoop. Natuurlijk snap ik dat jij graag zo 'professioneel' spul wilt, anders word je nog zieker. Ik zou het proberen op de markt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk vind ik dat je bij de hema best goede thermo kleren kan vinden, maar ik weet niet of dat goed genoeg is voor jou..