Wat is beter voor je huid, foundation of poeder, en dan niet voor je hele gezicht, maar alleen om puistjes te camoufleren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Het beste antwoord

Camouflage stick !!

Laat je informeren door de verkoper,
zij kunnen je helpen met het kiezen van de juiste kleur dat bij je gezicht past.

Het is namelijk ook lekker handig om mee te nemen.

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Poeder, omdat dat minder afsluit. Er kan dan ook nog gewoon frisse buitenlucht bij je huid komen. En dat is beter dan broeien onder foundation.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poeder omdat die ook vaak wat matter is maar je kunt ook altijd een camouflage stick kopen die is ook handig mee te nemen, en speciaal voor puistjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foundation is bedoeld voor je hele gezicht. Als je dat plaatselijk gaat gebruiken ga je dat zien. Je hebt speciale producten om puistjes mee te bedekken.
Daarnaast moet je bij een gevoelige huis met puistjes niet kiezen voor een goedkoop product. Ik zou me even laten adviseren bij ICI Paris of de Douglas of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is misschien merk-reclame maar toch: ik gebruik healthy-mix van Bourjois, is tien euro. het is een foundation-achtige créme in vijf tinten verkrijgbaar. in de drogisterij kun je uittesten welke kleur het best bij jouw huid past. een heel klein tippeltje heb je nodig om onzuiverheden te camoufleren.
verder kies ik altijd voor een foundation die idd goed met je eigen huid meekleurt. bij de hema is ook voordelige prima foundation te koop, ze hebben er een handig foldertje over. poeder vind ik zelf niet prettig. succes, hopelijk vindt je iets dat bij je past. echt een kwestie van uitproberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met vloeibare foundation make up maak je de huid mooi egaal. Foundation maakt ook een goede basis om je andere make up aan te brengen. Als je foundation op een goede manier aanbrengt krijg je een heel natuurlijke make up. Concealer wordt gebruikt om puistjes en vlekjes
op je gezicht te camoufleren en poeder om je make up te fixeren. Mocht je poeder willen gebruiken, let er dan op dat je, mocht je een vette huid hebben met meeëters en puistjes, een poeder koopt waar ; niet comedogene make up"op staat. De meeste poeders verstoppen je poriën nog meer en dit maakt je huidproblemen nog erger.
Om alleen de puistjes te camoufleren zijn er ook consealer- of camouflage sticks. Daarmee hoef je de plekjes alleen mee aan te stippen. Consealers verdrogen de puistjes ook.
amc