Waar kan ik een asian(korean,chinese,vietnamese.....) kapsaloon vinden in Amsterdam(noord)?

Ik woon in edam en ik heb hier bij een nederlandse kapper laten knippen maar hij kon mijn haar niet knippen zoals ik wilde(er zijn niet veel asians als mij hier , misc. daarom had hij het niet eerder gedaan).....Ik heb zwart en steil haar.....en ik wil mijn haar netals Korean popstars maken......dus ik wil heel graag bij een asian Kapper mijn haar laten knippen....DUS ALS U EEN HELE GOEDE KAPPER KENT IN NOORD-AMSTERDAM(dichtbij mogelijk centraal station), DAN GEEF MIJ DE ADRES EN NAAM VAN DE KAPSALOON....
Alvast Bedankt....

Toegevoegd na 14 minuten:
Sry, ik ben vergeten ...IK BEN 1 JONGEN :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.7K

Antwoorden (1)

Als je een stukje verder rijdt dan kun je naar
Fuji Hair
Kostverlorenhof 13
1183 HE
Amstelveen

Daar werken alleen maar asian mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
i forgot 2 mention .....ik ben een jongen...dus is dat saloon voor jongens of meisjes??
bedankt voor Reactie...:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook even bellen 020-4534290