Zijn er watervaste stiften oid waarmee je op donkere shirts kunt schrijven?

Volgende week is de eindexamenstunt op onze school en het is een soort traditie dat iedereen op elkaars t-shirt schrijft. Nu hebben we dit jaar donkerblauwe shirts. Bestaan er dus stiften waarmee je duidelijk zichtbaar op een shirt kunt schrijven en wat ook blijft zitten in de was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor op donkere shirts ken ik alleen die tekstielstiften waar zo'n prutje uit komt. Dat moet lang drogen.

Antwoorden (2)

Ja, bij de hobbywinkel heb je speciale textielstiften: FleKs. Of het ook op donkerblauw zichtbaar is... wellicht niet zo'n verstandige kleurkeus. Je kan een gouden stift proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de link vind je textielstiften die speciaal voor donkere stoffen zijn. Ze zijn wel duur. Maar met normale textielstiften zul je het op donkerblauw niet zien.