Ik heb voor het eerste een echt puistje op m'n neus. Wat zijn tips om er vanaf te blijven ?

Gelukkig heb ik nog niet hoeven te genieten van puistjes, maar nu dus wel. Iemand tips hoe je er minder of zelfs niet aankomt ;)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Tip: Je handen weghouden van het puistje!!

Maar zonder gekheid. Dat is wel de enige manier om er niet aan te komen. Of je moet er een pleister op plakken, maar ik denk niet dat je er zo bij wilt lopen toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik heb ook nooit puistjes maar als ik er een heb gebruik ik "face wash" van "tea tree" van de tuinen :)
2dagen gebruiken en puisje is verdwenen, als je het elke dag gebruikt krijg je bijna helemaal geen puistjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wat zijn tips om als je er een hebt er niet aan te komen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hee dat doe ik ook maar ik maak me gezicht er elke dag mee schoon en heb nooit puistjes
Je handen op je rug laten binden. Niet praktisch, maar dan blijf je wel van dat puistje af ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer niet zo vaak in de spiegel te kijken als je het niet ziet wil je hem ook niet zo snel kwijt.
en probeer verveling tegen te gaan. als je doelloos zit te wachten ga je vanzelf met je handen naar je puistje. houd iets anders in je handen waar je mee kan spelen een potlood om op te kouwen, een touwtje om mee te spelen maakt niet uit wat.
en probeer je handen vaker te wassen als je er met vieze handen aan komt, gaat hij ontsteken en zeer doen.
succes, want puistjes heb je liever niet.
tea tree produkten zijn trouwens erg goed om puistjes uit te drogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee dit wat ik nu ga zeggen moet je wel serieus opvatten doe s`nacht tandpasta er op smorgens tandpaste weg halen dan uitknijpen je huid is dan een btj rood maar dat trekt wel weg naar een paar minuten aan het eind v/d dag is hij helemaal weg:)