Kan het onderste steentje van een navelpiercing eraf gedraaid worden?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Antwoorden (2)

Aan de meeste navelpiercings zit een bolletje, soms met steentje, dat je eraf kunt draaien, gebruikelijk zit dat iets boven je navel. Er bestaan ook navelpiercings met een steentje wat onderaan zit, meestal is dat afgeplat, deze kun je er niet af draaien. Bij twijfel ga naar je piercer, of de winkel waar je de piercing hebt gekocht en vraag het daar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel kort: Nee dit kan niet.
Alleen het bovenste ballentje van je navelpiercing kan je dr af draaien.