Wat is goede niet al te dure en makkelijk in te brengen gel?

Ik gebruik nu goedkope gel van de de c1000/da/kruidvat en haarlak van taft, ik heb mijn haar aan de achterkant een soort stekels, aan de voorkant plat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

op markten/beverwijkse bazaar verkopen ze soms van die literpotten / groene potten gel. kosten 2 euro en er staat op Mega Hold. Andere merken zijn veel duurder of werken niet lekker bij mij.

Deze is mijn favoriet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Kyrell Styling Gel' van de Aldi, de groene tube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
garnier fuctish gel van AH