Zijn er cremes of smeerseltjes die ECHT werken tegen cellulitis en vetverbranding?

Zijn er vrouwen (wellicht mannen) die er ervaringen mee hebben met cremes oid wat ECHT werkte?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

NEE!!!

Vetverbranding zal je toch echt moeten bereiken door actief met je lichaam bezig te zijn.
Cellulitismiddeltjes kunnen het hooguit een beetje werken maar over het algemeen is dat dan meer omdat je door het smeren de huis stimuleert en masseert, kan je dus net zo goed een gewone bodylotion gebruiken ipv een duur middeltje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor, geloof die reclamejongens toch niet... Ze herhalen en herhalen alles maar...

Retinol XP, werkt 96,4% van alle sinaasappelhuid en vet weg en het is 100% gelogen onwaar... Dat geloof je toch niet...

Toegevoegd na 47 seconden:
Loop een maraton, dat helpt tegen vet en dus tegen cellulitis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha ik en een marathon...
Krijg op de sportschool met moeite de 5 kilometer :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan doe je het beter dan ik, ik heb al moeite met naar de sportschool gaan, maar dat is meer een mentale moeite...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha ik ken het... ik moet vanaaf ook weer... maar als ik er eenmaal ben is het toch ook wel weer fijn.
Nee, er is geen wondermiddeltje dat werkt.
Bewegen en gezonder eten is de oplossing.